There has recently been dramatic growth in the medium of radio. However, advertisers and agencies too often still use radio for its basic tactical abilities, leaving the emotional power of the medium untapped. This book is a practical guide to understanding and exploiting the true power of radio as the ?brand conversation medium?. Combining theory, listener understanding and practical advice, the authors explore the scale and effectiveness of radio advertising, how the medium communicates, it?s role in emerging brand thinking, and best practice for creating better radio advertising. Overviews, summaries, quotations and checklists are featured throughout, as well as case studies from companies in all sectors including Sainsbury?s, British Airways, Carphone Warehouse, BT and the British Government.
Также имеется ФРАГМЕНТ ТЕКСТА для ознакомления!
Коротко о главном в электронной версии о продвижении с идентификатором 43478040:
Andrew Ingram, Mark Barber работа о специальной рекламе зарубежная деловая литература, реклама
Ниже приведены ТЕГИ, по которым можно посмотреть аналоги книг о маркетинге всемирной сети.
Скачать An Advertiser’s Guide to Better Radio Advertising ОнЛайн
Электронная книга в жанре зарубежная деловая литература, реклама для обучения и всестороннего развития.
Скачать ОнЛайн материалы автора Andrew Ingram, Mark Barber на устройства FB2 EPUB TXT RTF PDF HTML MOBI форматы. Цена скачивания составляет 6273.34 руб.
Читать бесплатно отрывок из книги или купить полную электронную версию:
ЧИТАТЬ ФРАГМЕНТ КУПИТЬ КНИГУ за 6273.34 руб.