The world has changed. Everyone keeps reminding marketers and advertisers about the never ending and accelerating forces of technology disruption, consumer changes, and innovation evolution in the marketing world today. Sounds exciting except for the fact that we’re doing absolutely nothing about it. Zero. Simply put, under current operating conditions, the advertising industry will not be able to sustain itself and without taking action, is likely to result in severe to catastrophic outcomes- from financial underperformance to job loss to even a collapse of the current media ecosystem. The solution? The Marketing Model can be fixed by slashing your ad budget, and investing in the Z.E.R.O. framework: Zealots Entrepreneurship Retention Owned Assets
Также имеется ФРАГМЕНТ ТЕКСТА для ознакомления!
Коротко о главном в электронной версии о маркетинговых исследованиях с идентификатором 28309236:
Joseph Jaffe, Maarten Albarda работа о продвижении зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом
Ниже приведены ТЕГИ, по которым можно посмотреть аналоги книг о маркетинге.
Скачать Z.E.R.O. Zero Paid Media as the New Marketing Model ОнЛайн
Электронная книга в жанре зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом для обучения и всестороннего развития.
Скачать ОнЛайн материалы автора Joseph Jaffe, Maarten Albarda на устройства FB2 EPUB TXT RTF PDF HTML MOBI форматы. Цена скачивания составляет 2205.24 руб.
Читать бесплатно отрывок из книги или купить полную электронную версию:
ЧИТАТЬ ФРАГМЕНТ КУПИТЬ КНИГУ за 2205.24 руб.