Most firms consider the lost customer a lost cause. But in this ground breaking book, Jill Griffin and Michael Lowenstein provide you with step-by-step solutions for winning back lost customers, saving customers on the brink of defection, and making your firm defection proof. Whether your business is small or large, product- or service-based, retail or wholesale, this book offers proven strategies for recognizing which lost customers have the highest win-back value and implementing a sure-fire plan to recover them. It includes the techniques of hundreds of innovative companies who are already working to recapture lost customers and keep them loyal. In today's hyper-competitive marketplace, no customer retention program can be entirely foolproof, but with this guide gives you today's best methods for winning back those customers you simply can't afford to let go.
Также имеется ФРАГМЕНТ ТЕКСТА для ознакомления!
Коротко о главном в электронной версии о маркетинговых исследованиях с идентификатором 28968421:
Jill Griffin, Michael Lowenstein W. работа о продвижении зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом
Ниже приведены ТЕГИ, по которым можно посмотреть аналоги книг о маркетинге.
Скачать Customer Winback. How to Recapture Lost Customers—And Keep Them Loyal ОнЛайн
Электронная книга в жанре зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом для обучения и всестороннего развития.
Скачать ОнЛайн материалы автора Jill Griffin, Michael Lowenstein W. на устройства FB2 EPUB TXT RTF PDF HTML MOBI форматы. Цена скачивания составляет 3357.56 руб.
Читать бесплатно отрывок из книги или купить полную электронную версию:
ЧИТАТЬ ФРАГМЕНТ КУПИТЬ КНИГУ за 3357.56 руб.