In today’s competitive business climate, you can’t just satisfy your customers. You have to be better than that, giving them experiences that they won’t forget. Author Shep Hyken has spent twenty-five years studying great companies and the evangelists they create. In The Cult of the Customer, Hyken shows how to design a strategy that leads both customers and employees through five distinct cultural phases – from «uncertainty» to «amazement.» By presenting dozens of case studies that show how great companies made this journey, Hyken identifies the critical internal and external changes that allowed them to build a Cult of the Customer – and shows how you can do it too. Hyken’s message is both powerful and timely: the happier your customers and employees are, the more successful your company will be. The Cult of the Customer is your guide to creating a customer-focused culture that turns satisfied customers into customer evangelists.
Также имеется ФРАГМЕНТ ТЕКСТА для ознакомления!
Коротко о главном в электронной версии о маркетинговых исследованиях с идентификатором 28300398:
Shep Hyken работа о продвижении зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом
Ниже приведены ТЕГИ, по которым можно посмотреть аналоги книг о маркетинге.
Скачать The Cult of the Customer. Create an Amazing Customer Experience That Turns Satisfied Customers Into Customer Evangelists ОнЛайн
Электронная книга в жанре зарубежная деловая литература, классический маркетинг, управление маркетингом для обучения и всестороннего развития.
Скачать ОнЛайн материалы автора Shep Hyken на устройства FB2 EPUB TXT RTF PDF HTML MOBI форматы. Цена скачивания составляет 2245.74 руб.
Читать бесплатно отрывок из книги или купить полную электронную версию:
ЧИТАТЬ ФРАГМЕНТ КУПИТЬ КНИГУ за 2245.74 руб.