The VkusVill grocery chain is one of the best-known and most popular stores in Russia. The company broke into the healthy food market and revolutionized Russian retail by fusing the best international practices. At its outset, VkusVill was inspired by retail chains such as Tesco, Mercadona, Walmart, Trader Joe’s, and Ali, and it formed its corporate culture by studying companies such as Zappos, Google, Airbnb, Netfl ix, Starbucks, IKEA, Toyota, and many others. This book by Evgeny Shchepin, one of VkusVill’s key employees, is a candid account of the company’s successes and failures, plans and expectations, and relationships with its employees and customers– the people who made VkusVill the success it is today.
Также имеется ФРАГМЕНТ ТЕКСТА для ознакомления!
Коротко о главном в электронной книге о популярном бизнесе с идентификатором 67424951:
Евгений Щепин, Andrew Freeburg работа о популяризации бизнеса в жанре истории успеха, просто о бизнесе, российская практика, стартапы и создание бизнеса
Ниже приведены ТЕГИ, по которым можно посмотреть аналоги книг о бизнесе в России и мире.
Скачать Diving Into the Red Ocean. How to Break the Rules of Retail and Come Out on Top ОнЛайн
Электронная книга в жанре истории успеха, просто о бизнесе, российская практика, стартапы и создание бизнеса личный опыт, ритейл, сетевая розничная торговля, успешный бизнес для обучения и всестороннего развития.
Скачать ОнЛайн материалы автора Евгений Щепин, Andrew Freeburg на устройства FB2 EPUB TXT RTF PDF HTML MOBI форматы. Цена от бесплатной до выставленной и в данном случае стоимость скачивания составляет 959.00 руб.
Читать бесплатно отрывок из книги или купить полную электронную версию:
ЧИТАТЬ ФРАГМЕНТ КУПИТЬ КНИГУ за 959.00 руб.